duminică, 22 martie 2009

Casus belli

Bloguri de online: sau cum să discutăm despre discuţii creând astfel discuţii discutate de către cei ce discută discuţiile. Discutate.

Şi ne mai mirăm pe urmă de ce n-a auzit nimeni de blogosfera românească: e formată din marketers şi fomişti. În proporţii egale, bineînţeles. Şi piarişti, da' ăştia tot la marketers intră; fomiştii sunt ăia care şi-ar vinde mama (sau i-ar face blog) pentru nişte amărâţi de dolari din adsense (sau din bannere, pentru "profesionişti").


Pe cine să intereseze meta-(meta-)discuţiile sau posturile "funny" despre nimic? Asta exceptând cazurile de IQ sub 50.


G.

De la un blogger citire.

Pe unde l-am gasit? Intr-o editie a FHM. Rasfoind revista, am dat peste x pagina dedicata www-ului in general, "blegosferei" in special. Tipul cu disertatia era cap de lista. Nu voi reproduce textul articolului articulato-scris [sic!]. Nu ne intereseaza. Ce ma intereseaza e logica astuia, asa ca am dat repede fuguta pe bleg.. pardon blogul sau. Trebuie sa imi scot din sistem virusul "ble-". Mda! Aaaaaaa... Logica! In momentul in care generalizezi si arunci cu c*c*t pardon rahat intr-un domeniu din care ouuuups! faci si tu gura mare, e clar ca e ceva putred in idee. De amuzament amuzant:
Silogism:
Daca
~blogosfera romaneasca e formata din marketers, fomisti, piaristi
Si
~eu fac parte din blogosfera
Atunci
EU sunt marketer, fomist, piarist.

LEGENDA:
-silogism: "tipul fundamental de inferenţa deductiva mediate alcătuita din
numai trei propozitii categorice, in care intervin numai trei termeni (...), dintre
acestea doua fiind premise (...) si a
treia este concluzie." sursa: oonicescu.ro cu putin edit de la mine;
-"EU" ca personaj al silogismului e tipul cu disertatia sub sigla blogspot.com, dar poate fi oricine din mirifica lume a blogolandului.
M-am distrat! Gata! Astia suntem. Marketers, fomisti si piaristi! Daca il mai punem si pe Mircea Badea in ecuatie, iese o lume pestrita, pestrita, pestrita.
Nu vreau sa tot repet ca un papagal ce am scris in postarile mai vechi. Ideea e ca "aprob pozitiv" cateva chestii generale:
1.nu noi am inventat roata; 2.nu orice putoi de liceu este blogger, chiar daca scrie pe o asemenea platforma; 3.merg pe un principiu care tine de comunicare- atunci cand vii in fata unor oameni mai putin cetiti ca tine, e indicat sa incerci sa te faci inteles de toata lumea fara sa le dai de inteles ca sufera de mediocritate. Uite de asta il prefer pe Cleopa si nu pe Søren Kierkegaard atunci cand stau in fata unui raft de biblioteca sau librarie; 4. is de cacao cei care isi fac blog din dorinta de a-si flata propria persoana "Mama, ce destept si academician sunt! Va fac numai din IQ!" Fasssssss! .....; 1001. sunt probleme mai mari decat un adsense tampit sau fluturarea unui steag al Inchizitiei impotriva unora care nu stiu sa vomite doua idei..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu