vineri, 20 martie 2009

Chestie de moft

Concursurile, asa cum sunt ele organizate si prezentate in mediul virtual, ma pasioneaza si ma "excita" intelectual si/sau material. Pierdere de timp in viziunea altora. Moft! Desi voi intra sub incidenta legii "si sarac, si cu pretentii", uite ca nu sunt asa disperat. Criteriile de baza: 1.cerintele; 2.modul de organizare si nu in ultimul rand 3.premiile
Lista ar fi mai lunga, dar cele trei sunt baza.
Un exemplu de competitie banata ar fi acesta:

Concurs pentru bloggeri: castiga unul din cele 3 bannere 125×125 pixeli pe o perioada nedeterminata
apartinand celor de la concurs.biz.

Cerinte:
-sa ai un blog sau sa fii cetitor de bloguri.
L-am bifat. E ok pana aici.
-blogurile recomandate sa nu fie din categoria copy-paste ( Youtube, bancuri, agregatoare stiri).
Intriga incepe sa prinda contur. Practic, profitul meu e doar intelectual. WTF! Sa inteleg ca trebuie sa fac reclama altora, care "altora" [sic!] se aleg cu un banner amarat?!? Pfffff...
Daca ai un blog nu-ti recomanda propriul blog, nu e onest…
Deja-vu roblogfest. Daca nu ati urmarit evolutia competitiei nu aveti de unde intelege trimiterea. Totusi, spatiul publicitar nu prea merita un laptop in schimb. Hmmmmm! Sa nu asteptati din partea mea un laptop ca sa ma recomandati pe meleaguri straine.
-sa fii copil cuminte si sa nu dai cu jula. Adica sa nu furi!

Modul de organizare:
-socotitoare.
Miss si Mister Popularity. Inca nu se zareste o sansa de castig pentru un amarat de blogger. Fu*k!

Premiile:
Subtire. Nu merita efortul.
Poate nu inteleg eu mersul si importanta publicitatii in Romania anului 2009!
Intr-o alta ordine de idei: accept €uro. So.. Bloggeri interesati de concursul mai- sus mentionat, mi-am deschis un cont in valuta. Pupatul in trei litere nu e punctul meu forte, dar ma chinui si scot intr-un final doua-trei cuvinte despre cat de populari sunteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu