duminică, 8 martie 2009

Profit

Ca si client Orange cu o anumita vechime in retea, platitor de facturi consistente, am dobandit un statut "privilegiat" pe hartie, statut de pe urma caruia primesc ocazional in e-mail niste oferte Platinum. Asa s-a intamplat recent si daca tot am fost curios de ele, mi-am bagat nasul in cont. Am descoperit ca au niste lichidari de stoc pentru doua telefoane: Motorola U6 black si HTC Touch Dual, oferta valabila intre 27 ianuarie si 10 martie. Foarte tare! Stiti ce mi-a venit instantaneu in minte? Biznis! Cumpar ieftin, vand scump. Plan de afaceri..esuat:
Pasul 1: google. Cat costa telefonul (Motorola U6 black) in mod normal, fara reduceri de pret? L-am gasit undeva la 250-300 RON. Surpriza sau nu, modelul cumparat de la portocalii apare pe mai multe site-uri in care se specifica provenienta, caracteristicile principale, dar nu si reducerea. M-am prins! Astia l-au cumparat la lichidare, dar l-au scos pe piata la un pret mult mai mare; cei de la Orange il au la 30 euro, ciubucarii de ocazie l-au pus chiar si la 300 RON. Scump dom'le! Scump! Convertiti si veti vedea diferenta. Pasul 2: sunt sigur ca daca insistam in search, l-as fi gasit la un pret mult mai bun (halal afacere!)
Morala: fiecare vulpe isi are strugurii ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu