luni, 16 martie 2009

Just Laugh


Asa cum era de asteptat (Romania is my country.(Oh Shit!)) dupa antreurile reci si calde ale roblogfest au aparut unele efecte secundare. Unora le-a cazut greu la digestie! “Eu acum am aflat ,de la Cabral, ca pulifricii astia infatuati care sunt prosti, scriu prost, beau bere la volan si cad palanca de pe munte si-au facut un festival al lor, al blogarasilor.” mircea-badea.ro
"Ce ar fi fost la gura şpagatistului dacă ar fi câştigat…vai şi-amar de noi…"
zoso.ro
Solutia: in cladirea in care imi desfasor o parte a activitatii aducatoare de salariu este si o sala de sport. E normal ca intr-un mediu restrans, din cand in cand sa apara si divergente de opinii. Unele mai acide au fost transate de catre "Arbitru" printr-o rezolvare mai putin ortodoxa fata de care nu am obiectii majore. Fratilor! Sala de sport stiti unde este, sac si manusi de box sunt. Rezolvati-va problemele acolo!

2 comentarii:

  1. zoso e un blazat, ro-bleg-fest o prostie mIRC-ista care incurajeaza prostitutia pentru laptopuri, iar mircea badea sta prost cu nervii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am stat sa scriu despre un eveniment al carui nume m-a dus cu gandul la Oktoberfest (asociere infantila recunosc) si nu m-a pasionat in mod special finalul. Da, sunt de acord cu tine Cristean. Nu ma impresioneaza zoso, desi multi il pupa in..tălpi; pe Badea il consider una din ţaţele cu clasa ale showbiz-ului mioritic, iar "ro-bleg-fest"-ul a fost abordat pe masura sistemului de votare. Cand am aratat cu degetul in ograda unora care au procedat asemanator atunci cand au pus in online un concurs, mi s-a raspuns evaziv. Sa zicem ca va fi mai bine la anul..

    RăspundețiȘtergere