marți, 31 martie 2009

Urban Blog

Salvati de clopotel!
Data limita este 1 Iunie 2009, poate o vom modifica pe parcurs, in functie de participanti.

Data limita s-a schimbat din cauza numarului mic de participanti...

sursa:urbancj

M-am tot invartit in jurul temei concursului, curios mai mult de parerile altora, altora care sunt mai clujeni decat mine, desi nu cred ca flotantul de Manastur sau de Grigorescu, Marasti, Gheorgheni, sau, sau, ori.. ar trebui sa spuna STOP in fata cuiva. Cel putin asa cred. Sa zicem ca blogul aici prezent e mai clujean decat mine. De ce? Pentru ca ideea s-a nascut aici. Un blog clujean (iertata fie repetitia) "hranit" de un blogger ieşean sau mai exact- păşcănean.
I-am recomandat/le-am recomandat fluturarea steagului cu premii pentru marirea numarului de persoane interesate. Pana acum am citit doar trei articole asa cum au fost ele afisate pe pagina blogului organizator. Prea putin pentru un oras asa cum este Cluj-Napoca. Eu unul am lasat lucrurile sa curga de la sine, am prins din zbor cateva idei pe baza carora sa-mi construiesc un articol, m-am gandit sa ies intr-o zi cu soare si lumina mult-iubita de 3.2 Mpx-ii Nokia sa fac niste poze pe care sa le atasez intregului si.. sa scriu. O voi face..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu