joi, 19 martie 2009

Primavara se numara..proiectele de lege

Proiectul noii legi a cinematografiei va prevede, printre altele, scoaterea Centrului National al Cinematografiei (CNC) de sub autoritatea Ministerului Culturii si desecretizarea concursului de proiecte de film, a anuntat, miercuri, parlamentarul Radu F. Alexandru.
Articolul complet il puteti citi pe 9am.ro. Devine interesant..
"Proiectul de lege i se datoreaza si regizorului Cristian Mungiu. Pe de alta parte, afirmatiile acestuia referitoare la concursul de proiecte organizat de CNC pot leza numele, onoarea si credibilitatea membrilor comisiei din care am facut si eu parte", a mai spus Radu F. Alexandru, cu referire la criticile aduse de Mungiu dupa anuntarea rezultatelor sesiunii noiembrie-decembrie 2008 a concursului CNC.
Mai in josul paginii gasiti amendamentele lui Mungiu sau marul discordiei in viziunea mea. Imi place enorm cand se discuta si se pun sub semnul intrebarii notiuni ca onoare si credibilitate. Ce-s alea?!? Poate aflam pe parcurs..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu