luni, 23 iulie 2012

Acel moment in care intri in detalii

Toată povestea (mai mult povestioară) a început de la această imagine (via facebook)..


Imagine

.. şi de la citatul care o însoţeşte:
"Uneori, indiferent in ce pozitie iti sta corpul, sufletul ti-e in genunchi."

Deşi am fost tentat să o privesc (imaginea) mai mult prin ochii lui Joseph Messinger decât prin cei ai unui filozof, mi-am păstrat sângele rece şi am început să caut. Credeţi că a fost uşor? Am trecut prin câteva variante destul de întortocheate, autori spanioli, italieni, bloggeri români, siteuri care l-au preluat de florile mărului. OMG, mi-am zis! Greu cu almanahele astea, pline de ghilimele. Cel mai dezamăgit am fost de mine! Hai că nu v-aţi aşteptat la asta. Aşa e! De mine, pentru că, unu, am citit romanul şi, doi, pentru că e unul din autorii mei preferaţi din literatura universală.

Nu am reuşit eu să rămân cu mare lucru din carţile citite în liceu (nu am o memorie cu care să mă laud), însă tot am prins respectul ăla pentru munca altora. Ceea ce nu se poate afirma despre unii bloggeri. Mai grav e când unii îşi asumă dreptul de autor sau ajung să-l încadreze ca făcând parte din înţelepciunea populară (asta a fost cireaşa de pe tort).

M-am lămurit şi nu-mi mai rămâne decât să vă lămuresc şi pe voi:

“Certain thoughts are prayers. There are moments when, whatever be the attitude of the body, the soul is on its knees.” - Victor Hugo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu