luni, 9 iulie 2012

Ce naste din sport, pariuri mananca

Viata mai degraba satisface placerile decat implineste dorintele. - Joseph Messinger

Cu siguranta nu intri intr-o agentie de pariuri si nu iti faci un cont de utilizator pe un site de profil pentru a afla raspunsuri la anumite probleme filozofice, desi.. unii ar putea sa vada o legatura interesanta intre cele doua domenii.

Promiteam intr-un articol mai vechi, prin vara lui 2008, o abordare mai larga ca numar de cuvinte asupra aparitiei si evolutiei  pariurilor. Nu am reusit pana acum sa o fac si nici nu mi-am pus in gand sa o pun in practica in cadrul acestui articol. E un demers care necesita multa munca "de teren", rabdare, cafea si o temperatura a camerei care sa nu depaseasca 29 grade Celsius (optional).

Pentru unii muma, pentru altii ciuma, genul asta de activitate isi are utilitatea sa daca e folosita cu simt de raspundere. Jocul responsabil e un atribut al invingatorilor si al celor care cunosc valoarea banilor. Gandirea asta nu m-a imbogatit, insa m-a ajutat sa profit de un sistem in care sansele de castig cresc pe masura nivelului de cunostinte sportive. Daca adaugi putin noroc, ies lucruri care aduc satisfactii financiare si nu o data am avut parte de ele. Maruntis pentru unii, speranta pentru altii. V-am scris eu de fineturi, de filozofie in randurile de mai sus, nu? Cad in propria capcana.

Bun. Ce ma intereseaza? Generarea unor discutii (in comentarii) despre tips and tricks (de exemplu: un coleg, intr-o discutie pe marginea acestui subiect, mi-a spus ca a castigat bani frumosi pariind pe meciuri de fotbal live si nu numai) pe care ulterior le voi incorpora intr-un ghid, despre pariuri grosso modo, iar pentru incalzire va propun si un mic sondaj ale carui rezultate le veti afla tot aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu