luni, 30 iulie 2012

Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie

Atenţie! Incercare de monolog:

" - Pffff! In cât suntem astăzi? Dumnezeule! Mai sunt doar două zile şi încă nu m-am decis asupra cadoului pentru soţie / [insert options]. Aşa-mi trebuie dacă am tras cu ochiul în contul ei de facebook, la mesajele schimbate cu o prietenă de-a ei. O să am coşmaruri cu rochii, peste rochii, peste rochii, peste rochii.. Eu şi moliile din reclamele la odorizante cu levanţică."

Nu ştiu dacă te regăseşti în scenariul de mai sus, însă e bine să îl iei în calcul, să fii pregătit pentru situaţii extreme. Cum nu-ţi vei permite un consilier de shopping (personal shopper, dacă vă plac denumirile oficiale) ar fi cazul să te înarmezi din timp cu multă răbdare (exerciţiile de respiraţie ajută foarte mult) şi, opţional, un ghid de mărimi.

Planul A  Trebuie să ai unul! Supravieţuirea ta în jungla hainelor depinde de asta. Doar nu vrei să te "rătăceşti" tocmai în raionul în care ai intrat atras de o căutare simplă, gen  rochii seara! În online, deşi pare mai simplu, nu e tocmai floare la ureche. Cantitatea de informaţii, de produse puse la dispoziţie, pot fi o capcană din care poţi ieşi doar dacă deţii un cod secret, transmis din generaţie în generaţie, de la frunză şi până la tankini. Noi, bărbaţii, am fost întotdeauna fascinaţi de coduri, de aici atenţia acordată acestui subiect. Aiurez. Nu există niciun cod, nici interese ascunse. Doar rochii online. Un ocean de rochii online şi unul, două, trei dulapuri sau un dressing întreg ca punct de plecare. Nu trebuie să fii neapărat original, doar să nimereşti cel puţin mărimea (level Începator). Cu restul te poţi descurca din mers, atât timp cât ai cuvintele şi accesoriile potrivite (As- ul din mânecă).

Planul B  Ar mai fi varianta clasică, veche, cea care presupune câţiva kilometri. Dă roade dacă şi numai dacă ai fost atent, în trecut, la rochiile încercate şi plăcute de persoana iubită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu