joi, 12 iulie 2012

Un motiv in plus sa te uiti la Publicitate



Publicitatea, spaţiul de joacă al imaginaţiei în care gândirea mai "scapă" câte o pietricică.. aşaaa.. de amorul filozofiei. Să ştiţi că asta a fost cea mai comestibilă definiţie din multele definiţii care mi-au venit în minte. Pe celelalte le las altor domenii .com.

Motivul vinovat de tetrapiloctomie* (explicaţia o veţi găsi la finalul articolului şi în linkul următor) ţine de apetitul unor agenţii de publicitate pentru cuvinte inexistente (ăsta e linkul). E cazul, mai prăfuit, al celor de la Vodafone cu ieşeala lor şi, mai nou, Jacobs - Apropiatorii. Nu cred că ei au pus punctul pe i, însă astea două au fost primele care mi-au venit în vârful degetelor, raportat, desigur, la domeniul despre care scriu în momentul de faţă.

Cred că se impune o listă pe care o voi actualiza pe măsură ce-mi sunt recomandate altele, tot din publicitate, sau le găsesc menţionate pe alte meleaguri www. Contribuiţi dacă s-a aprins vreun beculeţ..


  1. Ieşeală, Marea Ieşeală
  2. Apropiatorii
  3. Nuplecabilitate (Nutline)
  4. Prăjiturit (am gasit mai multe variante via Grania, Dr. Oetker)
  5. Să sendvişim (din bucataria media a celor Trei Surori), desi in reclama ni se arata o tartina.

Nu am uitat de *, prin urmare Tetrapiloctomie = "Arta de a despica firul în patru. Termenul a fost creat de scriitorul Umberto Eco în romanul său Pendulul lui Foucault" (sursa: unul din linkurile anterioare)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu