sâmbătă, 3 noiembrie 2012

My Way

"I've lived a life that's full.
I've traveled each and ev'ry highway;
But more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I've had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption."


Am lasat imaginea holografica a lui Frank Sinatra (My Way), copie fidela a prestatiei avute la Londra in 1971, sa inunde, prin vocea sa inconfundabila, spatiul camerei de zi. Desi tehnologia a avansat grozav in ultimii ani, am ramas fidel clasicului, cel putin in domeniul artelor. Unele lucruri nu se devalorizeaza niciodata, ba mai mult, odata cu trecerea timpului capata o si mai mare valoare..

Asa mi-am petrecut o mare parte a unei dupa-amiezi calde de toamna, privind in urma  si tragand linii virtuale la cei 80 de ani de viata. Cat timp sotia a fost plecata in vizita la o vecina, am facut chiar si putina "curatenie" prin fisierele in care imi tineam tot felul de amintiri aranjate pe ani. In urma cu cateva zile facusem un upgrade sistemului prin achizitionarea unui SSD mai performant, mai incapator si nu avusesem chef sa rezolv niste poze, clipuri ratacite si mai apoi regasite pe un hard disk extern destul de vechi. Cheful e o cantitate relativa atunci cand vine vorba de tehnologie. Cel putin in cazul meu. Nu de putine ori, in ultimii 10 ani, am lasat aceasta sarcina in seama copiilor, atunci cand vin in vizita. Ii rasplatesc, oferindu-le povesti de viata, sfaturi si tot ceea ce imi sta in putinta. Ei sunt in permanenta la curent cu ultimele noutati in domeniu.

Mi-am incheiat prin comanda vocala sesiunea de lucru in momentul in care si sotia si-a terminat vizita. Invitatia de a profita de vremea frumoasa de afara, printr-o plimbare usoara prin parc, nu a avut decat un singur raspuns. Aerul proaspat, soarele prietenos aveau sa-mi faca bine, sa ma scoata din starea de reverie in care cazusem. 
Informatiile meteo afisate pe ecranul ceasului de perete, informatii updatate in permanenta gratie conexiunii wireless, anuntau temperaturi numai bune pentru planul nostru de moment. In plus, era o ocazie potrivita testarii unui gadget achizitionat recent, bastonul Follow ME (Multimedia Evolution). Gandit ca un punct de sprijin destinat persoanelor varstnice, accesoriul in discutie facea mult mai mult decat ii spune numele, putand fi setat atat ca GPS pentru cei cu probleme de memorie, cat si ca reminder pentru luarea medicamentelor, monitorizand in acelasi timp starea de sanatate a proprietarului. De fapt lista e mai lunga, specificatiile variind in functie de modelul ales.

Articol scris pentru SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu