joi, 22 noiembrie 2012

Black Friday 2012

Adevarul e ca anul trecut nu mi-am deschis buzunarele prea larg in fata reducerilor afisate de majoritatea magazinelor mari, online, cu ocazia Black Friday si nici in fata rafturilor din cele traditionale. Mi-am cumparat ceva intr-un final, insa nimic pretentios, doar "maruntisuri". Daca bine imi aduc aminte a fost vorba de un mouse wireless de la Domo si un antivirus de la emag.ro. Dupa cum scriam, nimic senzational. Ba, pe deasupra, mi-am facut si niste nervi cauzati de accesarea paginilor respective, inaccesibile uneori din pricina traficului imens. Nici anul asta nu cred ca nu vom avea parte de cateva "caderi", asa de.. aducere-aminte. Oricum, trecand peste aspectele mai putin placute, organizatorice, ideea a prins destul de bine si la noi. O demonstreaza unele sondaje (rezultatele lor pot fi gasite pe google) facute spre deliciul si impulsionarea celor care si-au pregatit deja bugetul pentru ceea ce se va intampla incet, incetisor dupa miezul noptii si mai alert in primele ore ale diminetii de vineri.

Eu unul am dat startul cumparaturilor putin mai devreme. Am profitat de niste reduceri la carti, imediat dupa ce am parcurs vizual lista site-urilor (le gasiti adunate in multe articole de prin online, insa eu va dau un link simpatic: mamicamea.ro) care ofera impatimitilor de lectura, titluri apartinand unor nume mari din literatura universala, la preturi accesibile bugetului de criza. Astept si eu ca multi altii sa vad ce se va intampla maine, chiar daca am fost tentat sa-mi epuizez de astazi bugetul alocat acestui domeniu pe romanele lui Ernest Miller Hemingway. Vorba lu' Trahanache: "puţintică răbdare" (O scrisoare pierduta - I.L. Caragiale).

Sfatul meu e sa fiti cumpatati si atenti la ceea ce vi se ofera. Cu siguranta, in perioada imediat urmatoare, vom mai avea parte de campanii promotionale la fel de interesante. Decembrie e totusi luna cadourilor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu