vineri, 2 noiembrie 2012

Picioarele lungi ale imaginatiei

Chiar daca nu am castigat la loto sau la orice alt concurs cu premii suficient de consistente pentru a-mi permite o calatorie in jurul lumii, voucherul de calatorie catre Barcelona, Spania a avut cam acelasi efect. Castigarea lui a fost mai mult o chestie de noroc decat de sudoare varsata pe altarul creativitatii (articole, poze), simpla inscriere la newsletter-ul unei firme de turism fiind singura conditie impusa participantilor. Restul a fost regulament stufos, acceptarea unor termeni si conditii, si un premiu extrem de tentant, mai ales ca eram in perioada concediilor de vara si nu aveam planificat nimic special. Mail-ul in care eram anuntat de aceasta isprava a venit ca.. Va dati seama si voi cum e. Ceva de senzatie.

Am avut la dispozitie un anumit buget, alegerea hotelului ramanand la latitudinea mea si a sotiei (voucherul era gandit sa acopere cheltuielile cu cazarea, micul dejun si ceva extra pentru doua persoane, intr-unul din hotelurile apartinand NH Hoteles). Pe langa el, pe langa voucher, am mai primit ceva bani de buzunar, in urma unei suplimentari a fondului de castiguri. Mai mult decat convenabil!

Daca la inceput am crezut ca va fi floare la ureche sa gasesc cea mai buna locatie, dupa cateva ore bune in care mi-am purtat click-urile pe pagina celui de-al treilea lant hotelier din Europa pe segmentul business - 400 de hoteluri insumand 59.847 de camere situate in 25 de tari din Europa (inclusiv Romania), America si Africa, plus 24 de noi proiecte ce vor asigura un numar de 3000 de camere - mi-am pierdut cumpatul. O multime de chestii faine, fiecare avand ceva diferit. Ca sa fac pace cu mine, am apelat la parerea celor care le incercasera deja serviciile (TripAdvisor). Doar asa am reusit sa ma opresc la NH Barcelona Centro (705 review-uri din care 289 excelente).



Va intrebati cum a fost.. Raspunsul suna cam asa: pe masura celui de-al doilea mare oras al Spaniei, pe masura standardelor inalte de calitate ale serviciilor si facilitatilor cu care se mandresc cei de la NH Hoteles si a unei viziuni transpusa intr-un mesaj pe cat de simplu pe-atat de inovator: "Wake Up To A Better World".



Din momentul in care le-am trecut pragul si pana la check-out, ne-am bucurat din plin de ospitalitatea si amabilitatea gazdelor, dispuse oricand sa rezolve solicitarile venite din partea noastra, solicitari legate de transport, de gasirea unor locuri pe care le aveam planificate de acasa pentru a le vizita. Acea atitudine "sigur ca pot" insotita de un ton pozitiv facusera minuni mai ales in ziua ajungerii noastre, momentul critic al primei impresii. Exact ceea ce aveam nevoie dupa un drum lung si obositor. Zambetul personalului, atmosfera primitoare, de buna dispozitie, toate intregind o neaosa carte de vizita a unei companii responsabile din domeniul turistic.


Camera aleasa, Junior Suite, spatioasa, mobilata cu gust, culorile placute au fost aspecte care ne-au inlesnit acomodarea, facand-o mai rapida. Desi nu venisem cu multe bagaje, eu, am preferat totusi sa ne bucuram de confortul, de avantajele unui spatiu suficient de mare. King-size bed, baby! Totul era asa cum trebuie sa fie.



Dupa ce am desfacut gentile, butonat, deschis toate usile, testat pe laptop conexiunea wireless, etc., etc., m-am intins pe canapea, curios de ceea ce scria in pliantele si ceea ce mai gasisem prin camera, chestii legate de folosirea elementelor existente in camere. Am regasit mare parte din ceea ce citisem pe site-ul oficial al NH Hoteles, informatii despre eforturile continue pentru economisirea resurselor planetei, concretizate in folosirea eficienta a apei si energiei, reducerea emisiilor de dioxid de carbon, utilizarea de materiale biodegradabile (explicate mai pe larg pe medioambiente.nh-hoteles.es/en/start). O lectura scurta si educativa, necesara pentru a intelege mai bine farmecul locului in care ma aflam.

Zilele ce au urmat au fost, dupa cum spuneam si la inceputul articolului, pe masura orasului, a faimei pe care o are in lume, faima adusa de numeroasele atractii turistice, posibilitatile de divertisment, mancarurile specifice si multele sale bulevarde pline de locuri in care sa-ti deschizi.. dictionarul de conversatie roman-spaniol. 

Articol scris pentru SuperBlog2012.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu