marți, 13 noiembrie 2012

Update la un articol mai vechi

Intr-o zi de miercuri, 3 octombrie 2012, am scris, extrem de satisfacut de spiritul meu de observatie, despre o "clona" a unei pagini de facebook apartinand celor de la Antena 1 - Cu Banii Jos (originalul, desigur) vs. Cu banii jos (fake, of course). Fara linkuri catre cele doua, pentru ca nu toata lumea "simpatizeaza" ideea de retea de socializare. Pare greu de crezut, intr-adevar, insa mai sunt si astfel de pasari rare. Ajung screenshot-urile din articolul de brumarel.. Mi-am adus aminte de ei pentru ca, recent, am votat pentru premiile TV Mania.
A trecut mai bine de o luna de la sesizarea facuta si stiti la ce concluzie am ajuns? Una romaneasca, de-a nostra: Las-o ba ca merge-asa! Vina nu-i a proprietarului, de gen neutru (sic!), ci a celor care vad

Smiley, Alex Velea feat. Don Baxter - Cai verzi pe pereti (Original Radio Edit)



Noi sa fim sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu