joi, 8 noiembrie 2012

Chestii legate de participarea la SuperBlog 2012

Adevarul e ca am inceput editia de anul asta intr-o nota nesigura. M-am inscris destul de tarziu, intr-o maniera lipsita de entuziasm. Nu stiu.. Probabil a fost o zi mai aglomerata, mai obositoare, astenia.. Sau un semn ca nu voi face mare lucru, comparativ cu anii trecuti. Oricum, a fost ceva care m-a tot "bantuit" pe parcursul celor cateva etape la care am dat cu subsemnatul. "Vina" imi apartine in totalitate: m-am retras aproape de jumatatea competitiei, iar noi romanii avem o vorba pentru genul asta de tactici.. Motivele care au stat la baza acestei decizii care, mai mult ca sigur, nu influenteaza si nu impresioneaza pe nimeni, tin de domeniul personal. Ele au fost cele care au pus capac situatiei, iar pe fondul starii de spirit deja existente, nu a avut efectele unei tragedii. Lucru pe care l-am explicat cui trebuie. Claudia Patrascu merita toata stima si nu este o afirmatie aruncata asa de florile marului. Sa organizezi o astfel de competitie, sa tii piept tuturor bloggerilor implicati, sa moderezi conflicte si mai stiu eu ce, nu sunt chestii tocmai usoare. I-am multumit pentru intelegere, nu am batut tobele pe seama subiectului in grupul format pe facebook. Daca va intrebati de ce o fac totusi pe blog, va voi raspunde in cel mai sincer mod posibil: am promis (aici exagerez putin) un feedback. Il voi face in stilul care imi place: scurt si la subiect, in ordinea in care imi vin ideile.

  • Ramane o competitie interesanta..
  • S-au adus niste imbunatatiri la platforma destinata inscrierii articolelor. La capitolul implementare idei bune, lucrurile functioneaza asa cum trebuie.
  • Legat de unii oameni si de modul cum se prezinta fie pe blogurile lor, fie prin comentariile de pe meleagurile destinate acestui concurs: exista un motiv pentru care unii ajung sa intocmeasca un  Regulament si, tot asa, un motiv pentru care altii vor fi doar in pozitia celor care, prin participare, il accepta asa cum este. Motivul ala nu-l voi numi, insa ma gandesc eu ca il intuiti. Asta legat de  emiterea unor idei care mai bine ar ramane in anonimat. Probabil daca s-ar posta comentarii contra cost pe facebook etc., unii si-ar cantari mai bine.. cuvintele. Ai o idee buna, inpartaseste-o! Daca nu, mai bine abtine-te.
  • Nu mi-a placut modul cum s-a gandit impartirea premiilor. In editiile precedente era clar, inca din start, cine si cat ia la sfarsit, chiar daca pe parcurs mai aparea cate un bonus, o acadea din partea sponsorilor. M-au amuzat, totusi, cei care au afirmat ca scriu in cadrul concursului doar de amorul artei. Chestie vocationala, ma gandesc eu! Toata stima, daca e asa. 
  • Daca in anii trecuti, nu erau atat de multe campanii si platforme care sa le gazduiasca, anul asta situatia s-a schimbat nitel. Nu ma intelegeti gresit. Imi place sa scriu, sa-mi storc nervii creativitatii de dragul unei competitii si a oamenilor care stau in spatele ei, insa in momentul in care dintr-un articol castigi cat in doi ani de SuperBlog (in 2011 au fost 33 de etape), incepi sa-ti pui niste intrebari.. Se cheama stabilirea prioritatilor (sic!). Unii poate isi permit luxul de a se implica in mai multe activitati online, nu si eu. Din pacate, nu si anul asta.  

Viata merge inainte. Probabil voi reveni cu un articol pe aceasta tema prin decembrie, curios fiind de finalul ei. Pana atunci, inspiratie maxima celor care participa scriind si spor organizatorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu