vineri, 5 aprilie 2013

Piese si octave

Atunci cand nimeresc intr-un grup de discutii pe teme auto, moment prielnic etalarii cunostintelor "vaste" din domeniul mecanicii, domeniu pe care l-am studiat mai mult din pozitia celui care da cheile la mana mesterului, nu de putine ori se intampla ca lumea sa se refere la o anumita marca din punctul de vedere al costurilor legate de intretinere, consumabile, asigurari, etc., etc. BMW-ul e fiabil, la Opel se gasesc piese ieftine pe toate drumurile, mai ales la modele mai vechi, Dacia e.. hai sa nu fim rautaciosi, Renault e ok, in principiu, dar.., Fiat-urile sunt cam pacatoase; nu toate, Doamne fereste. Chiar si eu am avut unul prin 2007. Multe din parerile celor care participa la o astfel de sezatoare sunt de cele mai multe ori urmarea unor experiente subiective, a unor aventuri S.H. mai mult sau mai putin reusite. Chiar si asa, eliminand acuzatia asta, ca patitul nu e nimeni! Prin urmare, e de luat aminte la ceea ce povestesc ceilalti. Doar asa se pot evita anumite situatii mai putin placute pentru sanatatea noastra fizica si psihica.

Daca m-ati intreba in momentul asta ce masina (la mana a doua) mi-as cumpara, cu siguranta as zice Skoda. Skoda Octavia. E rezultatul influentei la care am fost supus in ultima vreme de un prieten, din discutie in discutie despre ceea ce poate masina, de cat de multumit este de ea, comparativ cu alte modele pe care le-a condus, despre consum, spatiu de depozitare, s.a. La capitolul piese, mi-am satisfacut singur curiozitatea si am intrat in stanga si in dreapta prin online, pe site-uri gen bestautovest.ro, in cautarea si compararea preturilor. Oferta e destul de bogata, semn ca afacerile merg destul de bine. La noi in tara ar fi culmea sa nu fie asa, tinand cont si de calitatea drumurilor.

Voi ce spuneti? Este sau nu este Skoda Octavia (second hand) o alegere potrivita pentru o familie de trei persoane? Daca ar fi sa optati pentru altceva, ce ati alege, intr-un buget de maxim 4.000 EUR?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu