duminică, 7 aprilie 2013

Quickies

„Nu judecaţi oamenii după cei cu care se adună. Şi Iuda avea amici ireproşabili.“ (Ernest Hemingway)

Probabil al saptelea articol cu acest titlu. Nu exagerez cu ele, desi sunt tentat sa o fac. Aveti in fata un om caruia ii place sa se exprime in cat mai putine cuvinte, iar acest format mi se potriveste ca o manusa.

  • De sezon! Daca tot iti place sa canti in timp ce te plimbi prin ploaie, macar fa-o in stil.. Matrix. Nu sunt sigur de unde poti obtine permisul port-umbrela.. Intrebati pe tpu.ro!
  •  Cum sa-ti "incalzesti fundul" de V.I.P. si sa transmiti in acelasi timp un mesaj abscons prin mijlocirea celor de la Agentia de Presa Mondena si altii.. Am dat peste "stire" pe mai multe site-uri. Realitatea e unul dintre ele, dar astia-s nevinovati, saracii. Si totusi.. cine-s eu sa dau explicatii pentru nebunia ăstuia?!
  •  Am asistat recent la un schimb interesant de replici intre castigatorul sezonului 2 al Romanii au talent si ceva urmaritor de pe twitter. A fost transat intr-un mod diplomatic, tocmai cand imi pregateam o portie mare de popcorn. E greu sa fii vedeta si sa nu ai, uneori, dreptul la o parere personala. Una, cel putin, mai acida, pe care sa o dai in direct.
  • S-a lansat recent: kartela.ro, un serviciu al NETOPIA destinat celor care vor sa-si reincarce online o cartela de telefon. Tinand cont de ceea ce s-a intamplat cu predecesorii (au mai fost ceva incercari si in trecut), probabil vom asista la o afacere din ordinul Ephemeroptera. Mi-am facut cont doar pentru a le testa optiunile puse la dispozitie. Sfat: daca ai trimis SMS pentru confirmarea contului si nu ai primit mesaj de validare a lui, sa nu disperi. Procesul dureaza cateva minute bune, deci da refresh pe pagina in momentul in care te mai plictisesti de facebook. Inutil pentru mine, desi sunt usor pacalibil (sic!) cu promotii. Deocamdata Orange-ul imi ofera posibilitatea reincarcarii direct de la sursa prin plata cu cardul.
  • De pus la LED/LCD/plasma. The bigger The better!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu