joi, 22 ianuarie 2009

321..Stop Joc

"O dorinta in fiecare zi", concurs marca inregistrata Orange Romania, s-a incheiat pe 18 ianuarie 2009, ora 23:59:59. Astazi e 22 ianuarie 2009, ora 11:57:15. Vi se pare normal ca la doua zile (atunci mi s-a sculat sa le caut nod in papura) dupa finalizarea promotiei, numele castigatorului Marelui Malai sa nu fie facut public?! Mie da! De ce? In primul rand, normal si corect devin o utopie pe la noi, iar in al doilea rand, m-am obisnuit cu astfel de concursuri. " - De ce participi daca e asa?", ati replica voi. De florile marului, as raspunde eu! E tot mai des intalnita invinovatirea pagubitului. Sa va dau un exemplu, putin exagerat, dar la asta m-am gandit prima data: o pustoaica de 17 ani, sumar imbracata, machiata, violata. Cati nu isi zic in gand ca vinovatia ii apartine ei, fiindca umbla in ciuda p.lii?! Ha?! Nu e de vina pularaul cu probleme psihice, ci fetita cu un comportament provocator. Minti bolnave! Am lamurit chestiunea. Revin la portocalii. Regulamentul le permite. L-am citit din scoarta in scoarta cu [...] in locurile care nu ma interesau. Problema mea e actualizarea listei castigatorilor, spre deosebire de anonimul (?) comentariu al GEORGETEI care mi-a bagat un comment pe aici, pe acelasi subiect, in care se plangea de taxarea in plus a mesajelor, motivata (taxarea) dupa spusele ei de catre invinuiti prin ceva greseala tehnica.. Aaaaaa! Error, error!
"Orice reclamatie care are legatura cu desfasurarea Promotiei va fi adresata in scris Organizatorului, la adresa sediului social specificata in prezentul Regulament, în termen de 5 (cinci) zile de la data la care s-a produs evenimentul reclamat."
(sursa: Regulament)

Raspusul primit la intrebarea "S-a anuntat castigatorul? Unde?": castigatorul/castigatorii sunt anuntati telefonic (!!) Stati fara grija! EI SUNT ANUNTATI! EI EXISTA! Restul is si ei pe acolo.. victime colaterale care nu merita informate din moment ce nu au castigat nimic.. Concluzie: organizare proasta, informare tip dinte, gaura, lipsa, cangrena. Aud piesa aia de la Cassa Loco sau mi se pare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu