duminică, 25 ianuarie 2009

Obsesia Vecinilor

Liviu Alexa:
Sa stii…
… ca aici scriu ce am chef, cum am chef, cand am chef

… ca rad orice comentariu care ma enerveaza, mai ales daca te bagi in seama cu rahaturi, calomnii, chestii penibile

… ca vorbesc mai mult decat foarte bine franceza

… ca imi place sa injur

… ca iubesc oamenii

… ca am reputatia unui tip controversat si ranchiunos

… ca parintii mei au crescut la casa de copii, iar eu am fost crescut intr-un imens cocon de dragoste, dar ca, de la 18 ani, de cand am plecat de acasa, m-am transformat intr-un maidanez: adaptabil, insensibil, fara pretentii

… ca am fost premiant doispe ani, dar mi-am bagat picioarele in facultate inca din anul I, cand am vazut ce penibilitati de profesori are Facultatea de Jurnalistica din Cluj (Rad inca mai dainuie, dar in 1999, mai erau si alte exemplare)

… ca visez sa castig la loto ca sa imi cumpar un hectar de teren scump in mijlocul Clujului si sa il fac adapost de catei

… ca sunt vanitos

… ca stiu sa zic tone de bancuri

… ca muncesc ca un caine pentru o idee

… ca ma pis pe cei care imi pun etichete fara sa fi dat mana cu mine vreodata

… ca sunt prost de generos

… ca nu e bine sa te pui cu mine

… ca sunt inconjurat de prieteni minunati, plini de simtul umorului

… ca sunt casatorit de trei ani cu o fata care sta cu mine de patru ani in acelasi birou

… ca o sa iti placa acest blog

… ca nu o sa iti placa acest blog

… ca sunt fan Donald Trump si am aplicat in micile mele afaceri 90 la suta din principiile lui

… ca mi se spune Ciudatul pentru ca pe vremuri bagam la ziar cele mai ciudate (si, zic eu, cele mai bine scrise) reportaje ale anilor 2000

… ca as bea o bere acum

… ca nu am mai facut baie in vana de doi ani

… ca o sa imi cumpar intr-o zi un dus cu laptop.

Tipul e director pe la citynews, un cotidian online, si proprietar al unei agentii de advertising . Printre altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu