marți, 13 ianuarie 2009

Nokia 6131




Nu va voi plictisi cu specificatii si detalii tehnice usor de gasit pe almighty google. Il folosesc si storc de tot ceea ce poate de mai bine de doi ani, ceea ce e destul de bine pentru un telefon catalogat clamshell, un model mai putin rezistent decat rudele din alte categorii de design. Exemplele de tratament dur pe care i le-am aplicat fara intentie (neatentie, graba) bat concurenta: imi aduc aminte ca in urma cu un an l-am scapat din buzunar, in zapada, si a stat acolo aproximativ un sfert de ora pana l-am gasit. Recunosc, am avut si probleme cu el si inca mai am, dar daca ar fi sa imi cumpar un alt telefon (ar fi timpul), as alege tot acelasi model sau ceva asemanator.
Scriu aceste randuri pentru ca in urma cu cateva zile i-am adaugat un accesoriu lipsa (nu-l aveau pe stoc) in momentul achizitionarii de la un magazin partener Orange- cablul de date. Pe langa bluetooth mi-am cumparat si un cablu de date, online, de la altshop - CA53. I-am facut cateva poze si l-am instalat. Pozele le-am afisat aici, softul l-am descarcat de la mama lui, ultima versiune, iar prima impresie e ca functioneaza.
O ultima chestie:
Desi a primit note mari pentru performanta, design si functii multi utilizatori se plang de probleme cu softul destul de greu de utilizat.
- telefoane-nokia.com LOL! si OMG! Soft greu de utilizat! Nu tot ce zboara prin review-urile altora, se si mananca. Restul din articol e aproape ok, dar cu ultima observatie au dat cu bata-n balta! Fata de alte scule cu care am umblat si tin de generatiile mai noi, stiu si eu, incorporeaza tehnologii symbian, S60, S80, S90, 3G, 3,5G, 4G sau alte americanisme, S40-ul v. 3.0 (de stiut cand descarcati aplicatii si jocuri) de care a beneficiat 6131 e simplissimo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu