marți, 13 ianuarie 2009

Pauza..de 5 minute


Lipsa din dotare a unei imprimante personale ma face sa stau astazi cu ochii in ecranul calculatorului, in scopuri educationale- invat pentru sesiunea de examene, sau cel ptin incerc sa invat.. Proasta metoda! Nu dau detalii si nu o justific. Poate doar una: invat repede si ma incadrez in timpul, recomandat ca fiind maxim, de stat cu nasul in cutia asta ( jumatate de ora cu pauze de macar 5 minute). Repede nu e intotdeauna bine si nici nu vreau sa-mi fac un obicei din a sta cateva ore cu curul pe scaun, in capul oaselor, dar asta e dezavantajul celor care au ales ID-ul (Invatamant la Distanta) si incearca sa impace si capra si varza (scoala vs. serviciu). Am colegi care au transformat cele doua ocupatii in sport extrem: studenti la ZI. Fiecare dupa putinta..
Inca o problema si gata pauza: IE-ul sau browserele inspirate/apropiate de el imi dau bataie de cap la accesarea unor pagini: pe pagina lui Zoso intru numai cu Mozilla Firefox (un exemplu), si mai nou accesarea contului de pe piata-az (al doilea exemplu), dupa ce am sunat la sediul ziarului sa ma lamureasca webmasterul. O nota bene pentru responsabilul de acolo. Am sunat, m-a sunat dupe ce a ajuns in fata unui calculator si a avut rabdarea sa imi rezolve problema. Aaaaaa..! Sa nu uit! M-am prins de ce nu-mi functionau linkurile din postari.. Mi-am bagat eu coada pe unde nu trebuia! Un pumn in gura pentru HTMLeditorul din mine! Cand o sa am mai multa vreme ma voi ocupa si de acest aspect. Am depasit pauza cu mult! La naiba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu