duminică, 11 ianuarie 2009

Concurs marca Nosfer

Interesanta tema concursului promovat de nosfer - Femeile sunt egale intre ELE - cu evidentierea m(aj)usculoasa a ELE . Voi scrie si eu ceva, dar nu acum, mai ales ca tastez textele de pe telefon, folosind o versiune a OperaMini. Ma dor dejtele si imi lipseste luxul tastaturii si al soricelului cu botoane. Boala grea! BUN! Am inteles ideea lui, sau cel putin asa cred.. Cele cateva bloguri care au sarit cu capul la minge, au tratat meciul ideilor/parerilor dintr-o perspectiva putin diferita fata de modul meu de interpretare a temei si a modului cum a fost formulata. Cel putin pana acum.. Nu e problema mea sa dau calificative. E interesanta, mult si subiectiv discutata (in functie de "tabara" autorilor implicati in discutii, scrieri), iar premiile chiar se dau. Comentariile sunt incluse in pachet. Ele vor fi, dar dupa ce voi scrie si voi participa alaturi de colegii de spatiu online. Bafta celor care se vor exprima pe tema propusa, cu mentiunea ca termenul de predare e scurt. Detalii mai multe gasiti pe nosfer.ro, sectiunea Concursuri-Concurs Going Pro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu