miercuri, 28 ianuarie 2009

Supararea cand imi vine..


Pe la noi se obisnuieste acel superb "las-o ba, ca merge-asa".. Ar trebui sa devina o marca inregistrata alaturi de mult folosita gaselnita a lui Mircea Badea.

Problema mea se rezuma astfel: concursurile organizate pe diverse meleaguri .ro. Nu ma voi lega de toate (am o lista cuprinzatoare) ci doar de una de data mai recenta, aflata sub acoperisul
pcworld . Concursul promovat de konkurs.ro, posibil si de alte site-uri in genul, s-a desfasurat pe parcursul a 5 zile din care 3 au fost cu erori in pagina. Un exemplu e in imagine.. Nu mi-am obosit Paint-ul cu celelalte doua. Le-am trimis trei mail-uri care au avut ca rezultat un raspuns scurt to be continued - vom analiza situatia. Praf in ochi! Cine e de vina? Pagubitul! Normal! Se putea gasi o solutie (cel putin pentru doua din ele), dar noooooo. E grele si e multe. Daca mi-ar fi spus in reply-ul scurt: "ba', trimite-ne si tu raspunsurile corecte prin mail, in p..ixul meu de eroare!" as fi fost mai multumit si eu si ei, desi cu ultima m-au facut K.O.

Completare la imagine: in locul acelor semne de ponctoatie ; trebuia sa fie o intrebare si variantele de raspuns. Celelalte doua erori au tinut de redactarea raspunsurilor (incomplete). Botoane, botoane..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu