duminică, 17 martie 2013

1X2 pizza

Indiferent de pozitia in care se afla, stomacul are niste cerinte, drepturi care nu prea tin cont de indicii bursieri ai New York Stock Exchange (NYSE). Efectul e cu atat mai mare cu cat postarile marca Adi Hadean, de pe contul sau de facebook, sunt adevarate capcane pentru amatorii de mancaruri bune.

Bun, bun, dar ce te faci cand ceea ce se ascunde in spatele usii numarul 1 a combinei frigorifice cumparata la mana a doua (daca aveti nevoie de una, va pot recomanda persoana potrivita) nu-ti satisface anumite pofte mai mult sau mai putin sanatoase pentru o ora mai tarzie (dupa ora 19:00, sa zicem), potrivita mai degraba pentru o canita de ce..ai?! Comanzi o pizza! Dintr-aia cu legendara mozzarella, maslinele vedeta, hranitorul piept de pui si ceva "legume" in plus pentru desavarsirea preludiului.
Momentan nu cunosc decat o pizzerie, in Florestiul de Cluj, care are oferta de 1 + 1 gratis la o comanda de minim 25 RON, cu transport si ambalaj gratuit. Despre ei chiar nu am povestit in articolul asta.. Mai putin importanta data la care au aparut pe piata, mai importanta ideea dintr-un comentariu:

" hah, initial cand am inceput sa citesc articolul am avut impresia ca ne povestesti vreo patanie comica legata de pizza :P " @Alice (niţel editata!)
A trecut mai bine de un an si tot nu am fost pus in fata unei situatii amuzante, desi ma mai "distrez" facand comenzi de 1 + 1 gratis de pe un telefon cu probleme la microfon. Si totusi.. nu-mi place sa raman dator, chiar daca e de la altii. Umorul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu