miercuri, 24 aprilie 2019

Ce balerini damă merită să îți achiziționezi de pe Adona.ro

Balerinii sunt incaltamintea mea preferata, deoarece este cea mai comoda incaltaminte care poate sa existe. S-ar putea spune ca aceasta parere a mea este una subiectiva, dar adevarul este ca am numai cuvinte de lauda, atunci cand vine vorba de balerini.

De ce imi plac atat de mult, totusi? Imi plac pentru ca sunt lejeri, se incalta si se descalta foarte repede si eu una nici macar nu ii simt in picioare. Practic, acestia nu obosesc deloc piciorul.

Recent am descoperit Adona.ro – magazin online de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati, care m-a cucerit cu gama de balerini dama! Atat de mult mi-au placut modelele disponibile pe site, inca am decis ca trebuie sa impartasesc si cu voi ce modele merita sa achizitionati neaparat de la ei!

1) Primul model de balerini dama pe care l-am achizitionat eu, sunt balerinii de dama Ella – o pereche de balerini interesanti, care ma vor ajuta sa imi evidentiez tinuta datorita fluturelui colorat atasat in varful acestora. In plus, culoarea lor bej, foarte eleganta, se va asorta perfect la tinutele de zi, la iesirile in oras sau la o tinuta office. Talpa lor joasa este extrem de rezistenta, deci le pot purta cu mare incredere, iar pretul lor este mai mult decat accesibil!

2) Un model ceva mai nonconformist, dar foarte interesant si musai de cumparat il reprezinta modelul de balerini dama Muriel – un model de pantofi casual, usori, clasici si versatili ce vor evidentia tinuta pe care o vei alege. Acestia sunt realizati dintr-un material argintiu lucios, care ii face potriviti pentru o iesire in club sau la un concert in aer liber.

3) O ultima pereche, demna de mentionat, este si modelul de balerini de dama Coco, cu fundita de decor care te vor incanta din prima zi. Daca esti pasionata de dans sau porti balerini zilnic, Coco sunt alegerea ideala, pentru ca sunt feminini, iti ofera un look romantic si rafinat si te vor ajuta sa tii pasul cu cele mai aglomerate zile.

Asadar, merita sau nu merita sa achizitionezi balerini de pe Adona.ro? Verdictul meu este unul clar: raspunsul este categoric afirmativ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu