miercuri, 24 aprilie 2019

Mâncare de cea mai bună calitate

Trebuie sa recunosc: imi place sa mananc! Sunt un gurmand declarat si orice fel de mancare bună trebuie degustată. Indiferent de ce am in meniu, sunt mereu dornic sa imi bucur pailele gustative. Recent am descoperit si o pizzerie pe masura care se numeste Presto Pizza, unde se serveste si se livreaza cea mai buna pizza din Bucuresti.



Desi ofera o multime de sortimente pentru pizza, este disponibil si un meniu cu paste facute ca in Italia sau meniu cu burger care va rivaliza chiar si cu cele din marile lanturi de fast-food americane.

Presto Pizza ofera mancare delicioasa la preturi fara conurenta, deoarece scopul este sa isi vada clientul satul si fericit. Din experienta mea personala cu Presto Pizza am iesit de fiecare data castigat atunci cand am comandat mancare, deoarece oferta lor pentru ziua de luni prevede o pizza gratis la 3 pizze comandate, dar si doua inghetate gratuite la o pizza grande comandata.

Nu este unicul loc de unde am mancat pizza, insa este cu siguranta cel pe care il prefer de fiecare data cand se comanda pizza sau cand sunt in oras si vreau sa manac o portie calda de mancare deliciosa.
Cateodata, in pauza de la serviciu, am grija sa imi comand o portie de paste Presto, deoarece contine paste, sos quattro formaggi, sunca, ciuperci si parmezan, elementele care nu dau gres niciodata si care se imbina divin.

De cand comand mancare de la Presto Pizza, am reusit sa “convertesc” si alti prieteni la aceasta pizzerie unde preturile sunt mereu accesibile, serviciul de livrat rapid, personalul amabil si talentat, iar mancarea te face sa uiti de toate problemele.

Desi vorbim despre Bucuresti, un oras mare in care se intampla multe si se gasesc si mai multe restaurante, Presto Pizza se remarca prin calitatea produselor, rapiditatea livrarii si diversitatea meniului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu