marți, 26 octombrie 2010

AMD Phenom™ II X6

Ce avem:




Campanie promovare Phenom™ II X6
Cum nu este un articol care sa se refere exclusiv la detalii tehnice mai putin cunoscute subsemnatului, ma voi limita doar la cateva sugestii care pot sta la baza promovarii unui produs aflat sub marca AMD. Cu ei ne-am mai intalnit si in alte articole sub acoperisul competitiei mentionate mai sus, continuitate care nu poate decat sa ma bucure.
Pentru inceput voi face referire catre un articol apartinand lab501.ro, cuprinzator si cu mult peste ceea ce as putea sa va prezint eu despre procesoarele cu 6 nuclee Phenom™ II X6.
Strategia mea:
  1. am iesit din categoria celor care se uita 3> ore la TV, insa intr-o vreme imi placea sa urmaresc emisiunile care nu tineau mai mult de 20-30 min. si care prezentau ultimele noutati din domeniul IT. Nu stiu daca mai exista asa ceva in grila de programe a televiziunilor romanesti, insa una care sa includa formularea "emisiune sponsorizata de AMD Romania" da bine in ochii consumatorului. In cazul in care se mai adauga putina sare si piper prin lansarea in exclusivitate a unor produse, testarea lor prin invitarea unor bloggeri care scriu in domeniu si sunt apreciati pentru asta, rezultatele nu cred ca vor intarzia sa apara.
  2. promovarea produsului prin sublinierea unor trasaturi ale marcii (traditie, inovatie, performanta, premii, recunoasteri internationale), prin aducerea in prim-plan a echipei care sta in spatele butoanelor.
  3. organizarea de evenimente de prezentare in diferite orase ale tarii, insistand pe acel energy efficiency caracteristic procesoarelor Phenom™ II.
  4. crearea unei pagini personalizate care sa ofere, pe langa o cantitate mare de informatie, teste comparative, posibilitati de gasire a celei mai bune oferte in functie de zona in care se afla clientul (un fel de AMD@HotSpot)
  5. locatii, magazine agreate care in baza unei colaborari directe sa ofere posibilitatea obtinerii unui cupon de reducere la returnarea unui produs mai vechi/defect, reducere care sa se reflecte in pretul unui produs AMD nou (procesoare, in cazul prezentat).
Astea fiind spuse, trag linie si concluzionez: AMD, the future is fusion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu