sâmbătă, 16 octombrie 2010

Premium

Articol, intarziat, in cadrul concursului SuperBlog 2010: etapa nr. 8

Am deosebita placere de a da o mana de ajutor echipei Borealy. O voi face din pozitia unui manager de magazin online, angajat part-time (timp de o saptamana). E unul din avantajele participarii la acest concurs: functiile de Sef. Chestie psihologica, chestie de antrenare a spiritului organizatoric. Ce poate fi mai usor decat sa-ti dai cu parerea si sa arati cu degetul, nu?!

Sa purcedem...

LUNI
Ziua incepe cu politeturi, informari, cafele. Mi se prezinta in linii mari team-ul care sta in spatele site-ului, atributiile fiecaruia, particip la briefing, moment in care mi se prezinta caietul de sarcini. Motto-ul zilei: ab initio.
A fost:
IDEEA. Numele site-ului mi se pare unul destul de inspirat - Aurora Boreala. Am decis sublinierea acestui lucru si introducerea lui in Despre noi.
Este:
Motivarea echipei e una din trasaturile CV-ului care mi-a adus colaborarea cu firma, lucru care a stat la baza initierii unui concurs de creativitate pentru gasirea unui slogan care sa puna in lumina unicitatea marcii.
Mi-a placut si am apreciat includerea in randul magazinelor de incredere atestate GPeC.
Va fi:
Desi am trecut repede peste paginile cu produse (pe marginea catorva am avut tendinta de a cumpara), am observat si lucruri de imbunatatit.

MARTI
Daca ziua de luni a fost dedicata chestiilor de complezenta, cea de marti e pentru EDIT:
  • rearanjarea elementelor in pagina astfel incat sa dispara senzatia de aglomerat/suprapus: accent pe subcategorii, mutarea Cadouri by Brand imediat sub Cadouri dupa Pret, taierea sau mutarea altor elemente (a se vedea imaginea de mai jos)
Ciorna:

  • rezolvarea erorilor din pagina: etichetarea unui produs nu a aparut in Etichetele mele.


MIERCURI
Continuarea a ceea ce s-a inceput in ziua anterioara s-a lasat cu schimbarea temei site-ului, tinandu-se cont de ciorna. Vom anunta lansarea noului site in format BETA, ocazie numai buna de a atrage clienti noi prin organizarea de concursuri promovate inclusiv pe retelele de socializare, reduceri cu termen pentru Cadouri de Craciun.

JOI
S-a lucrat si se lucreaza intens la noul format si la mediatizarea evenimentului. Am hotarat ca Duminica sa fie ziua in care se alege sloganul castigator.

VINERI
Ne-am indreptat atentia asupra blogului si a actualizarii lui cu noi articole. S-au adaugat poze de la micile noastre sedinte, brainstorminguri sau ateliere lucrative.
Cutia de Cadouri a primit putin mai multa atentie in noul format, oferind clientilor posibilitatea de a-si personaliza dorintele. Am propus deasemenea imbogatirea ofertei pentru copii.

SAMBATA
Party. Am invitat echipa Borealy la o mica petrecere intr-un club ales de comun acord.

DUMINICA
S-a dezvaluit, deocamdata intr-un cerc restrans, noul site al Borealy si s-a votat sloganul, emblema a calitatii si orientarii catre nevoile clientului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu