Includerea sa in randul sponsorilor speciali ai SuperBlog 2010 vine ca o confirmare a importantei acordate acestui concurs pe baza experientei de anul trecut.
Cu gandul la recompensele viitoare, dar si la eventualitatea unei posibile "semnaturi" pe marginea regiei care va sta la baza relansarii site-ului, pornesc in cautarea celei mai bune idei de promovare a eventului:
- organizarea unui "asediu" pe toate fronturile mass-media si a unui "AZerty-Day" tradus printr-o serie de evenimente de prezentare a noilor functionalitati, de dezvaluire a surprizelor anuntate anterior.
Think Big
Plecand de la acel AZerty-Day, anuntat in prima faza prin comunicate de presa, retele de socializare, teasers pe trilulilu, youtube, etc., ar fi interesanta scoaterea pe piata a catorva produse personalizate cu numele #azerty, Limited Edition, insotite de preturi speciale. Bineinteles, totul intr-un cadru festiv cu invitati din domeniile care au legatura cu comertul online, inclusiv bloggeri, transmis live pe internet. Si asta nu e tot. Relansarea va include organizarea de concursuri/ promotii, reduceri de pana la 70% la anumite produse, pe durata a 24 de ore.
- se poate merge si pe ideea unei abordari mai simple, exclusiv online, profitand de impactul social pe care il au facebook (afisarea de bannere, concursurile cu acordarea de "like" pe pagina) sau twitter. Atunci cand ai asigurate mijloacele de propagare si vizibilitate e usor sa construiesti. Mai adaugi un concurs care sa presupuna feedback, countdown widgets, SEO tools, cateva reduceri de preturi si GATA versiunea low-cost.
Oricare ar fi varianta finala, interesul meu, al clientului, ramane cel legat de raportul pret/calitate. Voi opta intotdeauna pentru cea mai buna oferta, trecand printr-o multitudine de site-uri de profil, comparand si citind parerile celorlalti care au avut deja contact cu produsul, serviciile oferite. Din punctul meu de vedere, acel NEW atasat unei pagini poate valora extrem de mult in alegerea finala (ganditi-va la reactia de la raft, intr-un magazin sau hypermarket) iar respectarea "pe bune" a celor cateva puncte asa cum sunt ele formulate in Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania, 2010
- documente contractuale
- valabilitate
- obligatiile vanzatorului
- facturare, plata, penalitati
- riscuri si responsabilitati
- acceptare, transferul proprietatii
- garantii
concretizate in punerea la punct a unui sistem de vanzari online complet, atractiv, usor de folosit si nu in ultimul rand sigur, asigura succesul unei afaceri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu