sâmbătă, 16 octombrie 2010

Primul meu domeniu .ro

Articol participant in cadrul concursului SuperBlog 2010: etapa nr. 5.

În Blogger din mai 2008

Vizualizările profilului (aprox.) 608

Au trecut mai bine de doi ani...
Ce nu am reusit pana acum e sa-mi iau un domeniu. Sa zicem ca intr-o LISTA imaginara, e undeva mai in josul paginii, insa nu ca si importanta. LISTA mea e impartita in doua subcategorii. Prima e cea offline, si cea mai valoroasa, iar cea de-a doua e pentru online. La randul lor subcategoriile au liniute. Liniuta cu inregistrare domeniu e sef de coloana. De ce? Incerc sa-mi pun pe picioare o mica afacere. Intentie? Este! Idee de afacere? Scartie! Scartie din cauza lipsei de inspiratie. Incerc sa gasesc acea nisa pe care nu a mai gasit-o nimeni pana acum. Vreau sa fie ceva 100% original. Cati nu-si doresc acest ceva?!
Important e sa nu renunt la a cauta, la a invarti o "scanteie" pe toate partile. Mi-a placut foarte mult initiativa celor de la de a sustine ideile bune din online-ul romanesc: Hostway Incubator.

Ai renunţat la jobul de zi sau la timpul tău liber ca să îţi construieşti propria aplicaţie online dar facturile nu ştiu că eşti la început şi continuă să se adune? Eşti convins că ai în mâini un proiect extraordinar şi dacă ai avea un pic de ajutor ai putea schimba lumea?


Dacă sună familiar, trebuie doar să ne convingi că ideea ta este viabilă şi noi te susţinem!


Nu vad aceasta trecere (de la free la domeniu platit) asa cum o vede Ianculescul ca pe o upgradare de la Dacie la BMW dintr-un motiv destul de evident pentru mine, si ca sa nu ies din tipar hai sa folosesc o chestie din filme: "It's not the ride, it's the rider." Nu-mi justific respectul printr-un blog sau site care imi poarta numele, deci NU. Nu ma atrage in mod special ideea de a avea un blog cu numele meu. Un pseudonim sau o combinatie, anagramare, poate. M-ar interesa sa fie usor de retinut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu