vineri, 22 octombrie 2010

Zbor cu Zbor

“Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”

Sub influenta acestui mesaj principal al campaniei de imagine TAROM, imi incep aceste cateva randuri, parte a ceea ce imi ocupa timpul liber: SuperBlog 2010: etapa nr. 12.

Nu stiu cat conteaza parerea cuiva care nu a stat niciodata in pozitia pasagerului de avion, dar pot incerca sa explic impactul pe care l-a avut asupra mea mesajul de mai sus.
Am luat pozitia Ganditorului lui Rodin, m-am uitat lung la tastatura in speranta gasirii unui punct de plecare si am zis in sinea mea: "Filozofia asta!" M-am lasat pe spate in fotoliu, am inchis ochii si am incercat o vizualizare a celor doua elemente: cuvant vs. brand. Inceputul este promitator. Asistam la o revizuire de imagine pe baza experientei acumulate in ultimii ani, a evolutiei pietei, a adaptarii la cerintele clientilor. O fi si o versiune in engleza?!
Inca nu mi s-a aprins beculetul. Cred ca e mai simplu decat incerc sa-mi construiesc in minte.
Mi se deruleaza momente din copilarie cand ma suiam prin copaci si-mi imaginam ca pilotez avioane sau elicoptere (efectul unor filme), trec peste visul unei colege din liceu de a deveni stewardesa, peste avioanele de hartie si lansarea lor in clasa.
Drumul ne formeaza, dar destinatia ne defineste... Repetarea lui obsesiva nu rezolva mare lucru.
Renunt pentru moment la abordarea personala (amintiri) si trec la marketing si publicitate.
Se potriveste produsului? Eu spun ca da; drum, destinatie te duc, evident, cu gandul la calatorii, obiectul muncii TAROM. Simplu. Un mesaj cu directie. Cele doua capata importanta in momentul in care au un scop. Unul formeaza, iar celalat defineste, cea de-a doua trasatura capatand o si mai mare valoare (fara a o anula pe prima) prin adaugarea conjunctiei. Din acest unghi e bine.
Mesaj cu impact este, publicitate este, scopul cred ca a fost atins. Viata este o continua calatorie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu