marți, 26 octombrie 2010

ASUS ARES

O etapa egocentrica! Vina pentru ceea ce voi scrie in continuare apartine in totalitate celor care au pus la cale etapa cu numarul 15 a SuperBlog 2010.

ARES, chintesenta filosofiei jucatorilor: fara compromisuri!

Ajuns in posesia a ceea ce Octavian Fulger vede ca o redefinire a placii video, am pus un pe frunte/spate/orice alta zona prestatoare de servicii publicitare sub forma de afise, si m-am apucat de scornit un scenariu putin (mai mult) SF.
Bun! Am placa.Cum am ajuns in posesia ei? Daca v-as spune, ar trebui sa va elimin. Include multe informatii care nu ar trebui sa ajunga la urechile Cui-Nu-Trebuie.
De ce am "achizitionat-o"? Raspunsul e simplu. Urma sa fie arma mea secreta intr-o competitie care intrunea cei mai talentati gameri, etapa pe birouri, etapa nationala (nu va voi deconspira chiar totul, insa va voi oferi cateva indicii despre locul unde se desfasoara si cum s-a ajuns la organizarea competitiei putin (mai mult) ilegale: cautare google, blog, CC) cu posibilitatea de a ajunge in Marea Finala, etapa internationala. Fiti atenti la indicii pentru ca numai asa veti afla "codul secret" care va asigura incursiunea in Fratia noastra!
In calitate de Gamer-Sef al Fratiei, ales in unanimitate dupa trecerea testului Piatra-Foarfece-Hartie, am hotarat, si am fost in asentimentul tuturor, ca numele de botez al organizatiei secrete sa fie ARES - zeul razboiului in mitologia greaca si arma MEA, pardon noastra, secreta. Ideea a fost tot a MEA!
A fost un maraton extenuant, dus la extrem prin ore suplimentare. Nu de putine ori am fost pe punctul de a fi linsati de iscoadele Cui-Nu-Trebuie. Cred ca se cere suplimentarea fondurilor pentru mita, lucru pe care il vom discuta la intrunirea urmatoare. Mergem de la ciocolata si cafea pana la bani. Arta cere sacrificii. Gaming-ul este o arta, nu?! Nu am inregistrat-o inca, dar are si ea importanta ei intre celelalte 7. Unde am ramas?! La maraton. Fara Ares, prin calitatile sale



...am fi dat chix. Din nou, meritul MEU. Ideea a venit de la mine, prin conexiunile pe care le am pe Piata Gri a comertului cu obiecte rare, de valoare. Competitia a fost stransa, rezultatele finale au fost putin umbrite de niste acuzatii copilaresti legate de regulamentul de organizare care nu avea specificate "limite" ale performantelor platformelor folosite. Underground, baby!
Asteptam unda verde pentru intrarea in competitia internationala.

To be continued...


sursa imagini: businesstravellogue (do not disturb), tomshardware, picasaweb (Ares vision vs. Asus vision)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu