vineri, 15 octombrie 2010

Cutite fara egal

"Ne aflam la cel de al treilea program de fidelizare dezvoltat in parteneriat cu una dintre cele mai apreciate companii de retail-marketing pe plan global. De data aceasta, cutitele Thomas Rosenthal aduc calitatea profesionala in bucatariile clientilor nostri, iar dupa estimarile noastre, in cadrul programului vor fi achizitionate peste 300 000 de cutite. Aceasta campanie este cea mai mare derulata de noi anul acesta, fiindu-i dedicat si un website special http://www.real-hypermarket.ro/thomas-rosenthal/ pentru informarea clientior nostri" a declarat Olaf Schulz, Director cumparari produse nealimentare real,-Hypermarket.

Am stat cateva minute bune si am citit detaliile campaniei de fidelizare marca real,-, lucru pe care va invit sa-l faceti si voi.
Intr-un fel, sunt indreptatit sa-mi dau cu parerea despre produsele Thomas Rosenthal, din pozitia "consumatorului" direct. Cei care au participat mai mult sau mai putin activ la editia de anul trecut a SuperBlog, cunosc faptul ca am fost unul din fericitii care au castigat produse apartinand brandului in cauza, adica o tigaie zero aderenta. Ies niste clatite grozave, si nu numai... Pe cuvant de gurmand! Calitate si utilitate. Va mai spun ca e prima tigaie cu care am reusit sa invart clatitele fara sa folosesc o paleta.
Revenind la cutitele/accesoriile noastre, mecanismul campaniei e destul de simplu, bazat pe deja cunoscutul sistem al punctelor bonus. Pentru 40 RON cheltuiti se ofera 1 punct bonus care se lipeste pe cardul bonus special. Cand se strang 20 de puncte,
ţac pac se alege cutitul din oferta.




Cateva precizari:

  • pana la acest concurs, promotia mi-a fost straina. Cu un newsletter s-ar rezolva problema.
  • Nota Bene pentru pagina personalizata, cu mentiunea editarii unor chestii marunte ca greselile de scriere si a adaugarii unor informatii suplimentare despre produse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu