Am stat cateva minute bune si am citit detaliile campaniei de fidelizare marca real,-, lucru pe care va invit sa-l faceti si voi.
Intr-un fel, sunt indreptatit sa-mi dau cu parerea despre produsele Thomas Rosenthal, din pozitia "consumatorului" direct. Cei care au participat mai mult sau mai putin activ la editia de anul trecut a SuperBlog, cunosc faptul ca am fost unul din fericitii care au castigat produse apartinand brandului in cauza, adica o tigaie zero aderenta. Ies niste clatite grozave, si nu numai... Pe cuvant de gurmand! Calitate si utilitate. Va mai spun ca e prima tigaie cu care am reusit sa invart clatitele fara sa folosesc o paleta.
Revenind la cutitele/accesoriile noastre, mecanismul campaniei e destul de simplu, bazat pe deja cunoscutul sistem al punctelor bonus. Pentru 40 RON cheltuiti se ofera 1 punct bonus care se lipeste pe cardul bonus special. Cand se strang 20 de puncte, ţac pac se alege cutitul din oferta.
Cateva precizari:
- pana la acest concurs, promotia mi-a fost straina. Cu un newsletter s-ar rezolva problema.
- Nota Bene pentru pagina personalizata, cu mentiunea editarii unor chestii marunte ca greselile de scriere si a adaugarii unor informatii suplimentare despre produse.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu