vineri, 29 octombrie 2010

AMD Vision


Sub logo-ul celor de la AMD, reprezentativ pentru tehnologia Vision, incep un nou articol, o noua etapa din SuperBlog 2010.
Daca nu stiti ce inseamna si ce presupune acesta tehnologie, va marturisesc (momentul de sinceritate) faptul ca nici eu nu cunosteam prea multe pana nu am intrat sa arunc o privire. Uite-asa, din privire in privire, am aflat ca e o idee interesanta pentru cei care vor sa-si configureze calculatorul dupa chipul si asemanarea lor. In total sunt patru categorii: una fara nume, de baza, PREMIUM, ULTIMATE si BLACK. Probabil va intrebati de ce ultima si cea mai tare din toate se numeste asa. Nu stiu sa va raspund, pot doar banui ca e o chestie legata de importanta culorilor. Putere, autoritate, portofel mai gros, nu stiu... Eu unul as fi mers pe alte criterii, dar uite ca nu e cazul si nici in CV nu am ceva care sa ma lege de marketing sau publicitate.
Am stat, am citit si cred ca am o VIZIUNE. O viziune a mea, alergand cu un laptop in brate pe un camp plin de flori. E cazul sa mai beau o cafea.

Pauza de publicitate



Revenind la incadrarea mea in una din categoriile enumerate, Εύρηκα!

  • rularea a mai multor aplicatii in acelasi timp (multitasking);
  • jocuri mainstream;
  • convertire CD-uri in MP3-uri;
  • editare foto de baza;
  • vizionarea filmelor Blu-Ray/HD;
  • folosirea unui webcam.

VISION Premium it's my name! Al tau care-i?!

Update - 03.11.2010
In randurile de mai sus, lucru hotarat cu unanimitate de voturi: 1 PENTRU - 0 IMPOTRIVA, trebuia mentionata existenta unei extensii a ceea ce am prezentat deja. Este vorba despre Vision Pro, tehnologie destinata mai mult spatiului business. Chestii office... Nu am facut-o atunci, o fac in momentul asta, ocazie cu care ii multumesc Iuliei.
Alegerea ramane aceeasi: Premium.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu