miercuri, 19 octombrie 2011

Asus ROG - competitia atrage competitia [concurs]

Republic of Gamers

La aceasta serie totul e la superlativ. Ziceam aseara pe twitter ca e o categorie de produse care ar trebui interzisa celor cu probleme de tensiune, pasionati de jocuri. Asta dupa ce m-am uitat la cateva filmulete de prezentare si am citit o serie de review-uri.
Mi-am trecut mana prin buget, am baut un ceai calmant si am incercat sa dau bice ideilor. Cred ca am fost atat de impresionat incat abia astazi mi-am revenit, suficient de mult incat sa ma apuc de o noua etapa a SuperBlog2011.

Republic of Gamers (ROG) a fost gandit sa vanda, in primul rand. Pentru asta, echipa care sta in spatele acestui mecanism bine uns, a pus pe masa tot ceea ce avea mai bun in materie de design, performante, inovatie, reusind astfel sa loveasca acolo unde ii doare cel mai tare pe impatimitii noptilor pierdute in spatiul virtual. O "disputa" gen: Bula ajunge la scoala. Alinuta ii arunca o hartie mototolita in cap strigand: - Head Shot! El ia cartea si ii plesneste una peste fata: - FACE BOOK! Daca bancul vi se pare prea dur poate ar trebui sa incercati urmatorul videoclip:




Acum adu-ti cana de ceai langa monitor si mai zaboveste putin pe-aici. Imediat urmeaza detaliile despre concursul inserat intre parantezele din titlu.
ROG CG8565, pe o scara de la 1 la 10, ocupa locul 11. Comparandu-l cu ceea ce am eu e ca si cum ai compara o masina de clasa medie (imi pastrez optimismul, doar e blogul meu!) cu un submarin, si nu e deloc o comparatie la nimereala (vezi descrierea de pe pagina oficiala a produsului). Vad in globul imaginatiei mele o experienta unica, pe masura clasei exclusiviste din care face parte, un gamer in fapt de seara si un drum aurit, drept.
Daca pentru subsemnatul cat si pentru multi dintre voi e o afacere care se deruleaza mai mult la nivelul emisferelor cerebrale, concurenta cred ca e incercata de o stare de neliniste.

Concursul e simplu. Cerintele (bifarea raspunsului corect si completarea formularului de mai jos cu numele si adresa de email) sunt pe masura premiului: un obiect (surpriza, deocamdata, urmand ca in viitorul extrem de apropiat sa vi-l dezvalui) personalizat cu logo-ul care se poate admira la inceput de articol.
Perioada de desfasurare: 19.10.2011 (23:59) - 15.11.2011 (23:59). Castigatorul sau castigatoarea cu domiciliul/resedinta in Romania, va fi stabilit/stabilita prin tragere la sorti (random.org) si anuntat/anuntata in data de 16.11.2011.
Este permisa o singura inscriere!




Anul de "nastere" al ROG este...

1999

2003

2006



Name:




Email Address:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu