marți, 25 octombrie 2011

Primele note pentru #SuperBlog2011

Ajunsa la cea de-a treisprezecea etapa, competitia devine din ce in ce mai interesanta si mai.. telenovelistica. Daca ar fi sa bifez un aspect al acestei editii (vizibil cel putin pana acum), acela ar fi al cantitatii premiilor oferite bloggerilor. Daca nu ma inseala memoria, sunt mai multe decat in anii precedenti, sponsorii ridicand miza pentru articolele cerute, iar asta nu poate fi decat in avantajul ambelor tabere. Mai mult sau mai putin.. Problemele bloggerilor sunt cam aceleasi si devine al naibii de obositor sa le tot citesti prin comentarii. Adevarate telenovele condimentate cu ******. Lucrul cu oamenii nu a fost nicicand un business plictisitor.. Claudia de la SwissPlan.biz poate confirma cu varf si indesat.

Anul trecut bagam o "lauda umila" intr-un articol in genul astuia. Cred ca eram undeva in top 10 la un moment dat. Nu m-am putut abtine sa nu-i fac un screenshot nevinovat. Il am si acum ratacit undeva prin folders. Adevarul e ca a fost o victorie efemera, de scurta durata, dar pe seama asta am povestit deja atunci cand am tras linie la final de competitie.Anul asta lucrurile sunt putin mai diferite. Putin mai mult ce-i drept, dupa cinci probe notate si un scor provizoriu de 394 de puncte, pozitia 28 nefiind un motiv de PrintScreen, nu?! Oricum, zarurile inca nu au fost aruncate. Mai sunt destule probe, iar rasturnarile de situatie se pot petrece chiar si pe ultima suta de metri. Nu vreau sa afirm ca as atenta la locuri fruntase, imi cunosc valoarea scriitoriceasca, insa cred ca as putea face mai bine de atat. Numa' cred!

Parca mi-a placut mai mult ceea ce s-a intamplat anul trecut, desi cred ca de vina e o anumita stare de spirit. Bine ziceam pe twitter ca e ceva in aer, frantuzesc.. Si nu e de la mirosul de branza mucegaita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu