sâmbătă, 1 octombrie 2011

Idei testate - 7 Reduceri Redutti.ro

O piata pe seama careia mi-am propus sa scriu un articol de ansamblu. Cum nu am pus inca bazele unuia, ma rezum momentan la a analiza, promova ceea ce mi-a atras atentia la unul din agregatoarele ofertelor de reduceri de grup la care sunt abonat. Pofta vine scriind..

Este vorba despre proiectul initiat de catre echipa redutti.ro"7 Reduceri", proiect care presupune evidentierea celor mai cele reduceri, oferte alese pe spranceana. Acu' vine partea in care elevul Eu ridica doua degetele si pune cateva intrebari legate de organizare. Mi-au stat pe limba de ceva vreme, am tot batut din picioare subtil, numarand minutele, orele, zilele, tot asteptand pe cineva sa mi-o ia inainte. Cum lucrul asta nu s-a intamplat sau am atitpit si am pierdut sirul ideilor, zic sa incerc "imbujorarea" discutiilor.
Incep prin a ma lipi de ceea ce poate fi inclus in lista de propuneri constructive, iar prima intrebare suna cam asa: unde ma abonez la reducerile din aceasta categorie? Ma gandesc eu ca se poate face o legatura intre ele si Alerte. Nu sunt sigur dar nu cred sa fi observat vreo referire in newsletter.
A doua intrebare pe care o lansez tine de usurarea procesului de cautare: se poate introduce o eticheta care sa specifice orasul/orasele vizat/vizate? Ma gandesc la o rearanjare a elementelor, detaliilor in pagina..
Cu asta cred ca am epuizat stocul de intrebari.
Bonus ofer o idee legata de efectul pe care il are. Lansarea unui proiect vine cu sete de feedback. Pe langa posibilitatea de a lasa comentarii la ofertele expuse (existenta deja pe pagina), optiunea de a trimite propuneri, laude, critici, cred ca ar putea fi de ajutor in evolutia lucrurilor.
Geniala ar fi stimularea implicarii userilor in alegerea a cel putin unei reduceri pentru ziua urmatoare prin inserarea unei rubrici speciale, chestie care sa aduca din cand in cand un bonus constand intr-o reducere suplimentara de .. sa zicem un maxim 10%. Idei..

La capitolul promovarea/sustinerea initiativei vin si eu cu un plus de apreciere la ceea ce se regaseste in desaga "7 Reduceri" din data de 30 septembrie 2011 (vineri), alegere bazata pe numarul de oferte cumparate, recomandare pentru cei din Bucuresti si anume "29 lei pentru o aventura senzationala alaturi de prieteni la PaintBall Bucuresti cu 200 de bile armament + echipament in valoare de 60 lei - Reducere 55%! ", ale carei detalii le gasiti aici. S-au cumparat deja 175 de vouchere valabile pana in 30 octombrie 2011, iar toata afacerea tine inca 35 de ore (raportat la ora la care scriu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu