sâmbătă, 22 octombrie 2011

Salut Yaris, comment ça va?

Despre Toyota am scris atat anul trecut (Quizul inca mai este valabil), cat si in 2009 (Follow Toyota). Un drum pe care il voi continua si anul acesta, multumita organizatorilor SuperBlog2011, competitie din care face parte si articolul aici prezent.
Cred ca vremea de astazi e numai buna pentru o incursiunea in lumea auto. Cel putin pentru mine..
O plimbare facuta sambata dimineata la prima ora, putin peste 07:00, ca mai toate aventurile noroioase de dupa ploaie, mi-a facut o pofta grozava de.. sters praful de pe permisul de conducere. Mai mult prieten cu soferii, prezent atat cat imi permite timpul pe la Zilele Portilor Deschise organizate de reprezentantele auto din Cluj-Napoca si abonat de ocazie al serviciilor rent-a-car, imi voi face curaj si va voi prezenta ceea ce mi-a descretit.. noroiul de pe pantofi.
Noul Yaris mi-a ocupat mai bine de o ora din timpul pe care il aloc statului pe internet. O activitate care a meritat efortul, zic eu. M-am ales cu o multime de informatii si cu sansa de a "castiga" un week-end in Franta, desi pentru asta ar fi trebuit sa fiu rezident in tara respectiva, dupa cum aveam sa aflu ulterior (de asta e important sa citim instructiunile de utilizare inainte de a folosi ceva!).

                 

In primul rand o masina de oras, lucru tradat din plin de clasa mica din care face parte, a treia generatie se prezinta pasionatilor auto ca o vedeta trecuta printr-un proces de remodelare corporala la una din clinicile francezilor. Nu va grabiti deocamdata cu desfacutul sticlelor de Chardonnay si al ambalajelor de Camembert. Situatia nu e cu putin mai complicata decat o posibila disputa privind influenta japonismului asupra operelor lui Degas, Monet sau Van Gogh.  Depinde din ce unghi privesti peisajul.


Pana va lamuriti si voi asupra originii rotunjimilor clar mai apetisante decat la modelul anterior, eu imi voi continua numarul de prestidigitatie cu tastele si voi scoate din "palaria" dotarilor oferite cu generozitate de producator, acele elemente care fac din noul Yaris o experienta "Oh, la, la!" (accentul frantuzesc, va rog!) in traficul aglomerat al oraselor noastre.
Dispunand de un interior surprinzator de spatios, lucru ce i-a adus un plus de valoare in testele comparative si invidia concurentei, masina a fost gandita sa ofere maxim de confort soferului si pasagerilor. S-a pus accent pe finisaje de calitate, pe infotainment, pe acele lucruri care, o data atinse, provoaca dependenta. Desi noua, barbatilor, ne place negatia, de data asta vom face rabat de la acest obicei si vom aprecia ceea ce se cere apreciat. Sistemul multimedia Toyota Touch (disponibil in standard) sau Toyota Touch & Go (dotare optionala incepand cu nivelul de dotare Luna) cu ecran tactil de 6.1", color, pachetele de accesorii (Style, Sport), alaturi de fiabilitatea dovedita a motoarelor, elementele de siguranta, garantia completa, consumul scazut de combustibil, fac din aceasta generatie o continuare a unei povesti de succes (mai tare ca "The Young and the Restless") si a unei preferinte care pentru mine a prins putere intr-un targ de masini, prin 2007.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu