joi, 18 octombrie 2012

Cât ai zice laptop

Dacă e să privesc în trecut, din perspectiva electronicelor si electrocasnicelor care mă înconjoară în momentul de faţă, aş afirma că am făcut câteva alegeri foarte inspirate. Principalul criteriu după care m-am ghidat şi mă ghidez în continuare este raportul preţ/calitate. Caut, ca majoritatea românilor, produsul cel mai ieftin şi cel mai bun. Oricât de simplu ar părea, nu este întotdeauna aşa. Provocarea, pentru că poate deveni una, implică parcurgerea unor etape care merg de la un Doamne-ajută spus în gând atunci când te porneşti de acasă, până la ore întregi petrecute fie în faţa rafturilor din magazinele tradiţionale, de profil şi nu numai, fie folosind instrumentele puse la dispoziţie de mediul online (magazine online). Ah! Să nu uit de cutia poştală deschisă non-stop pliantelor doldora de oferte, reduceri, promoţii etc. O lectură utilă în astfel de situaţii.

Recomandarea, eventual cumpărarea, unui laptop bun  au fost subiecte pe seama cărora am purtat nenumărate discuţii atunci când am avut ocazia. Deşi nu sunt un fin cunoscător al domeniului, faptul că an de an particip la SuperBlog, citesc ştirile legate de noutăţile apărute pe piaţă, review-urile de pe blogurile nişate, mă ajută suficient de mult încât să pot formula o seamă de păreri pe marginea unuor produse. Chestii generale pe care dacă ar fi să le înşir într-o prezentare succintă ar arăta cam aşa:

  • brandul este important în măsura în care firma producătoare demonstrează prin acţiunile sale că are intenţii serioase legate de asigurarea unui suport de servicii adaptat nevoilor mele.  
  • fiabilitatea dovedită de-a lungul anilor cântăreşte foarte mult. E, până la urmă, o investiţie destul de serioasă, un device pe care-l cumpăr cu speranţa unei cât mai lungi colaborări.
  • cu siguranţă nu-i o listă ordonată după "priorităţi". Toate sunt la fel de importante, specificaţiile tehnice mergând, cum e şi normal, mână în mână cu tot ceea ce am scris până acum. Cu cât mai multe şi mai de ultimă oră, cu atât mai bine, nu? Rămân în continuare tipul utilizatorului pasionat de acele elemente de bază pentru navigarea pe internet, aplicaţii office şi multimedia nepretenţioase ca resurse consumate.
  • chestiile legate de service, garanţie şi post-garanţie.
Lista e mai lungă. Voi reveni cu un alt articol, tot pe seama acestui subiect, în care vă voi povesti câteva din experienţele pe care le-am avut cu anumite produse, în speranţa că vor fi de ajutor cui trebuie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu