marți, 16 octombrie 2012

Imposibil să le rezişti

Într-o bună zi vă voi spune povestea care stă în spatele numelui ales pentru blog. Mă refer la zirconiu. Nu am abordat acest subiect nici măcar în informaţiile destul de zgârcite despre mine. Nu mi s-a părut prea important, plus că l-am cam "subapreciat" încă din faşă, considerându-l doar o trecere spre ceva mai serios.. ca platformă. I-am rămas fidel până acum, o asociere interesantă pentru cei pasionaţi de zodii, bijuterii şi.. căutări pe google. Cel din urmă mă plasează la loc de cinste, între minerale şi clinici stomatologice, o situaţie care, evident, nu deranjează pe nimeni.

Rămân totuşi în cadrul poveştilor, al celor despre Craciun de data asta, genul pe care obişnuiesc să le invoc atât eu cât şi alţii la "mese" mai mari, cum este şi cea aranjată prin grija  SuperBlog2012  and friends (LuxuryGifts - luxurygifts.ro). În famillile mari, istorioarele sunt mai numeroase şi mai fermecătoare. Greu să te plictiseşti..
Sărbătorile de iarnă sunt un prilej numai bun pentru exersarea acelor aptitudini cu care ne lăudăm de la prima scrisoare către Moşul şi până la CV-urile de angajare. Mă voi opri, deocamdată, asupra celor două elemente deosebit de importante atunci când vrei să dăruieşti ceva în plus pe lângă dragoste, iubire: creativitatea şi originalitatea. Recunosc, mai am mult de lucru la acest capitol.
Bijuteriile, fie că ne gândim la bijuterii cu cristale, argint, cercei sau la simplele accesorii pentru telefoane, să zicem, au reprezentat şi reprezintă alegeri extrem de importante în viaţa majoritaţii femeilor. E ceva ce noi, bărbaţii, la rândul nostru, observăm şi valorificăm din plin, dând astfel un plus de calitate mesajului transmis.

Unul din lucrurile care mi-au întarit convingerile legate de această legătură între femei şi obiectele cu pricina, ţine de un Crăciun petrecut acasă la ai mei, pe vremea când eram doar pe "jumătate însurat". Prima întâlnire a parinţilor mei cu viitoarea noră, un "test"  de care, vă mărturisesc, am trecut fără emoţii (ofer consultanţă gratuită doritorilor!). Toate au ieşit aşa cum mi-am dorit, atmosfera călduroasă, cadourile, bradul, retrăirea unor amintiri mai vechi si.. momentul care ilustrează cel mai bine ceea ce am scris în rândurile de mai sus: o broşă superbă adusă din Italia, oferită cadou de maică-mea persoanei de care mă leagă, în momentul de faţă, un drum de aproape şapte ani. Un moment unic, de o valoare deosebită, un gest cât o mie de cuvinte.  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu