sâmbătă, 13 octombrie 2012

My Precious

Uite ca a sosit timpul sa trag linie la un articol mai vechi, unul din articolele in care incercam sa va indrum pasii in gasirea unui  toner compatibil cu imprimanta voastra. Ce s-a mai intamplat de atunci si pana acum? Doua imprimante e raspunsul. Daca in urma cu cateva luni spatiul meu de lucru, un "birou cu jumatate de norma", ducea dorul unui astfel de gadget, in clipa asta imi desfat privirea cu un HP Photosmart si, langa el, o EPSON perfect functionabila, gata oricand sa-mi execute ordinele. Prima e noua, someaza momentan, cea de-a doua a fost, dupa cum imi place sa cred ca stiti deja, subiectul unor postari intrate in arhiva blogului, in randurile carora imi spuneam of-ul legat de o defectiune. Nici acum nu stiu ce "buba" a avut, toata treaba fiind intermediata de un prieten caruia nu i-am mai cerut, ulterior, detalii legate de procesul care m-a costat.. niste banuti. A fost o investitie amanata mult prea mult timp, din cauze care nu mai conteaza in clipa de fata. Stiti ce e putin amuzant in toata povestea asta? Daca in perioada in care a stat cuminte in cutie am avut o foarte mare nevoie de serviciile ei, acum ii mai dau cate o printare pentru a nu se usca cerneala din ea. E cam la fel ca pofta de dulciuri.. Cat timp nu ai nimic prin frigider sau dulap, pofta e mare, gandurile.. diabetice. Alta e situatia atunci cand deja le ai. Cu siguranta vi s-a intamplat si voua!

Revenind la o pofta mai veche, pe placul celor care mai cauta inca, ori au gasit deja o zdranganitoare dintr-asta, fie ea imprimanta laser  sau Inkjet, sau din cele de domeniul SF-urilor, voi incerca sa va readuc aminte de locul virtual in care va puteti satisface poftele legate de, sa zicem, un toner compatibil hp, si nu numai. E acelasi tonereurope.ro - magazin online care comercializeaza "cartuse toner fiabile si de calitate, testate 100% inainte de vanzare." Calitate europeana la preturi pe masura dorintelor voastre de tiparire. Economia de pana la 63% (comparativ cu cartusele de toner obisnuite), e o motivatie suficient de puternica pentru a le vizita pagina. Multi au facut-o deja, iar o parte din ei au si cumparat. Marturie stau scrierile acelor clienti care au inteles importanta achizitionarii unor produse care beneficiaza de garantie si o politica de returnari  reciproc avantajoasa.

Eu unul imi asum un rol mai marunt in peisajul conturat pana acum, genul care s-a multumit sa le recomande produsele, atat online cat si offline. Ca sa exemplific: anul asta am avut ocazia de doua ori sa-mi etalez cunostintele legate de acest domeniu, fata de  prieteni. Am facut-o cu o usurinta de care nu ma credeam in stare. Repetitia este mama invataturii si, chiar daca aceptam sau nu acest lucru, suntem, de multe ori, o confirmare a faptului ca publicitatea, sub multele ei forme, chiar influenteaza procesul final de cumparare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu