marți, 9 octombrie 2012

Stilul care ţi se potriveşte, oriunde, oricând

Plecând de la broşuri online, stiluri vestimentare de sezon, SuperBlog2012, am ajuns, într-un final, să ma trezesc purtat prin locuri şi prin situaţii pe care doar o imaginaţie zburdalnică le poate zămisli. Vă dau doar un exemplu: Broken english, o colecţie, "un mix care cuprinde diferite produse, de la accesorii pana la jachete de vanatoare" (via comunicat de presă real,-), aproape m-a determinat să scriu un articol în care să mă transpun într-un mic Sherlock Holmes. Cu scenariul mi-a fost mai greu să rămân într-un cadru specific personajului. Gândesc şi scriu asta pentru că, la un moment dat, ceva românesc s-a întâmplat, misterul, suspansul situaţiei englezeşti, destrămându-se într-o parodie în care devenisem patronul unei agenţii de detectivi particulari. M-am oprit la fix, aducându-mi aminte de un termen limită. 

Revenind la subiectul care mă interesează în mod special, musai să vă supun atenţiei şi celelalte stiluri care fac parte din colecţia mare, de toamnă, a anului ce puţine file mai are:

- pentru sexul frumos:
  • Generation Me - eleganţa anilor '60;
  • Refusing Performance - stofe şi tricoturi de calitate;
  • Fashion Outsiders - urban-casual;
  • Olympionique Inspiration - pentru cele cu un stil de viaţă dinamic.

- pentru bărbaţi:
  • Native lands - natură, călătorii, aer liber;
  • Street luxury - trendy, urban;
  • Alpine Avenue - din nou anii '60 - '70.
Totul sub eticheta Designers, marcă proprie a real,- Hypermarket.

Ca şi idee generală, am rămas plăcut surprins de eleganţa, simplitatea, calitatea produselor respective. O colecţie care sper să vă inspire la fel de mult cum m-a inspirat pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu