joi, 25 octombrie 2012

Una scurta despre concursuri (screenshot included)

Cred că mă repet şi îmi cer scuze dacă e aşa, însă activitatea asta, o adevărată pasiune pentru mulţi onlineri, e plină de fainoşaguri. Despre concursuri e vorba, după cum zice şi titlul. Cea mai tare gafă de până acum, ca nivel de amuzament, a fost cea căreia i-am şi dat share pe twitter


E urât să râzi de unul singur, nu? Credeţi-mă, nu o fac din răutate. Idem şi pentru imaginea de mai jos


Cifre, cifre, cifre


Legat de întrebarea numărul 3: premiera MONDIALĂ (nu cea din cinematografele din România) a filmului a avut loc la Londra pe 23 octombrie 2012 (linkul e spre imdb.com).
Legat de întrebarea numărul 4: pffffff! Există o vorbă pentru ceea ce se întâmplă acolo: mi se plimbă limba-n gură.

Later Edit: adevărul e undeva la mijloc. Ceea ce s-a întâmplat la Londra, pe 23 octombrie, a fost tot un fel de premieră, dar una exclusivistă, regală. Pentru restul cinematografelor e valabilă data de 26, adică astăzi. Punct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu