luni, 8 octombrie 2012

Parintii vor aprecia

Uitandu-ma peste oferta de masinute electrice pe nichiduta.ro  mi-am adus aminte de jucariile pe care le-am avut in copilarie si de care m-am bucurat din plin. Printre ele, relativ apropiat de ceea ce se gaseste pe site-ul mentionat la inceput de articol, a fost si un model de tractoras. Daca avea sau nu remorca.. nu-mi mai aduc aminte exact. Nu a fost unul dintr-asta mai special, electric, cu o lista lunga de caracteristici menite sa-i mai linisteasca pe parintii care vor sa achizitioneze ce e mai bun si mai sigur pentru copii lor, ci unul cu pedale, simplu, rosu in mare parte (exceptie faceau doar rotile si pedalele). Rosul era o culoare la moda in anii '80. Sa nu fiu rautacios, inca mai e. In orice caz, producatorul nu se zgarcise deloc la plastic, cel de-al doilea aspect pe care mi-l aduc aminte destul de bine. Suficient de tare incat sa reziste entuziasmului copilariei, isi atingea scopul facandu-ma sa fiu mai atent la gropi si santuri. Altfel era vai si amar de sezutul meu. Un limitator de viteza destul de bun.

"Prevazuta cu acceleratie si frana pe aceeasi pedala, schimbator cu 2 viteze si marsarier, poate rula cu viteze de pana la 7,2 Km/h pe iarba, noroi sau suprafetele dificile. In timp ce copiii se bucura de toate caracteristicile uimitoare ale camionetei John Deere Gator HPX, inclusiv scaune reglabile si un parbriz, parintii vor aprecia limitarea de viteza care va impiedica incepatorii sa mearga prea repede." (via nichiduta.ro)

Ce ziceti? Impresionant, imi sopteste tipul care eram acu' n anisori. Nici cel de acum nu a ramas rece la specificatiile citite. Minunatia dintre ghilimele are vreo 40 de kilograme, e dotata cu bena mare, cu bascula functionala, si suporta o incarcatura de pana la maxim 10 kilograme. Inca o data, impresionant. Varsta recomandata: 3 ani - 88 ani. Scuze! 8 ani si atat! Daca eu am fost incantat, va dati seama ce reactie poate provoca unui copil in limitele de varsta mentionate anterior.

 Eu v-am dat doar un exemplu, dragi parinti. Sunt sigur ca voi ati gasit, pe acelasi site, lucruri la fel de interesante (aruncati o privire si prin reduceri). Probabil, unii dintre voi, ati cumparat deja asa ceva si v-ati bucurat din plin de "investitia" facuta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu